Bestelling & Levering

Bij een orderbedrag vanaf €75,00 betaalt u geen verzendkosten. Indien uw orderbedrag onder het bedrag van €75,00 ligt, zijn de verzendkosten via GLS €4,99 per bestelling.

Tijdens uw aankoop ontvangt u een geschatte leverdatum. Houd er rekening mee dat de geschatte leverdatum geen gegarandeerd tijdsbestek is voor uw bestelling. De geschatte levertijd wordt automatisch berekend op basis van de voorraad van het product en de levering aan hoofdsteden. Voor afgelegen gebieden kan extra tijd voor bezorging in beslag worden genomen. Deluxerie is niet verantwoordelijk voor vertraagde zendingen naar afgelegen gebieden of regio’s waar de postdiensten worden uitgevoerd op bepaalde planningen of adressen buiten het vasteland. Het hoofdkantoor en het magazijn van ons bedrijf zijn gevestigd in Nederland en we voeren onze activiteiten vanuit deze vestiging. Wel hebben wij ook magazijnen in andere landen. Indien het product dat u besteld heeft, niet voorradig is in ons magazijn bij u in de buurt, zal het worden verkregen uit een andere magazijnen van Deluxerie.

U ontvangt een bevestiging van de verzending wanneer uw pakket ons magazijn verlaat inclusief uw Track & Trace code. Deze zal per automatische e-mail worden verstuurd naar het e-mailadres dat u tijdens uw aankoop hebt opgegeven. Al onze zendingen zijn verzekerd tijdens het transport. Zorg ervoor dat u beschikbaar bent om uw levering te accepteren op het moment van bezorging. Deluxerie neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor verloren of gestolen bestellingen na levering. Als uw bestelling is geretourneerd naar de verzender wegens onbeschikbaarheid, behoudt Deluxerie zich het recht voor om de klant de kosten voor de tweede poging in rekening te brengen.

Als u geen Track & Trace code ontvangen heeft, controleer dan ook uw spam / junk-inbox. Als u uw Track & Trace code niet weet of als de status van uw levering niet is gewijzigd in meerdere dagen op de website van de koerier, neem dan gerust contact op met onze klantenservice om de zaak voor u te onderzoeken. In geval van een probleem, zal Deluxerie contact opnemen met de koerier om deze zo snel mogelijk op te lossen.

Controleer uw pakket voordat u de levering accepteert. Als uw pakket tijdens het transport is beschadigd, weiger dan de ontvangst ervan en dien onmiddellijk een claim in bij de vervoerder.