Retourbeleid

Laatste update: 15-02-2023

Bij Deluxerie werken we heel hard aan 100% klanttevredenheid. Omdat de tevredenheid van onze klanten erg van belang voor ons betekent, hebben we ons retourbeleid volledig klantgericht ingericht, ook als we producten aanbieden in hygiënisch risicovolle categorieën.

We zijn ons ervan bewust dat elk product dat in een online winkel is gekocht, niet altijd aan uw verwachtingen kan voldoen. Daarom, als u om welke reden dan ook een Deluxerie-product wilt retourneren, kunt u dit doen binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling mits als deze voldoet aan de onderstaande retourvoorwaarden.

Lees deze pagina goed door voordat u een retouraanvraag aanmaakt via het Deluxerie Retourportaal.

Retourvoorwaarden

Zorg ervoor dat het product/de producten waarvoor u een retour wilt aanvragen, voldoen aan de onderstaande retourvoorwaarden. Retourverzoeken voor producten die niet voldoen aan de gestelde voorwaarden kunnen niet in behandeling worden genomen. In overeenstemming met uw retourverzoek, als producten die niet voldoen aan de retourvoorwaarden worden verzonden voor retournering, willen we u erop wijzen dat deze producten zonder enige actie naar uw adres worden teruggestuurd.

  • Het terug te sturen product mag geen product zijn dat vanwege zijn structuur tijdens gebruik direct in contact komt met het genitale gebied. Retourverzoeken voor producten die niet aan deze voorwaarde voldoen kunnen in verband met hygiëne en gezondheidsrisico’s niet in behandeling worden genomen. (Bijvoorbeeld producten zoals slips, slips, strings, bodysuits, catsuits, panty’s enz. komen tijdens gebruik in direct contact met het genitale gebied.)
  • Indien er een hygiënezegel op de verpakking van het te retour product is aangebracht, mag dit zegel niet gescheurd/open zijn geweest zijn. Retourverzoeken voor producten met gescheurde hygiënezegels kunnen niet worden geaccepteerd.
  • Het terug te sturen product mag om welke reden dan ook niet gewassen zijn (in een wasmachine of met de hand). Retourverzoeken voor producten die gewassen blijken te zijn kunnen niet in behandeling worden genomen.
  • Het te retourneren product moet ongebruikt zijn. Retourverzoeken voor producten met gebruikssporen kunnen niet in behandeling worden genomen.
  • Het te retourneren product moet in zijn originele vorm en met alle onderdelen worden geretourneerd. Retourverzoeken voor geretourneerde producten met ontbrekende onderdelen kunnen niet worden geaccepteerd.
  • Als u een retourverzoek aanmaakt voor alle producten in uw bestelling, en er is een cadeauproduct speciaal naar u verzonden, moet u dit ook terugsturen. In het geval dat de cadeauproducten niet worden geretourneerd, wordt er een bedrag in mindering gebracht op het restitutiebedrag. (Het bedrag van de aftrek kan variëren, afhankelijk van de prijs van het cadeauproduct dat naar u is verzonden.)

Retourtypen

Er zijn verschillende retourtypen bij Deluxerie volgens de behoeften en eisen van onze klanten. Bij het aanmaken van uw retouraanvraag kunt u één van de drie verschillende retourtypen hieronder selecteren.

  • Winkelkrediet / coupon
    Als u winkelkrediet kiest als retourmethode bij het aanmaken van uw retouraanvraag, is uw retourzending gratis. Deluxerie Winkelkrediet wordt bijgeschreven op uw Deluxerie-account nadat u het/de geretourneerde product(en) heeft ontvangen en gecontroleerd. U kunt Deluxerie Winkelkrediet gebruiken om elk artikel op elk gewenst moment via onze online winkel te kopen.
  • Ruilen
    Als u het product dat u via Deluxerie hebt gekocht wilt ruilen voor een andere maat of een heel ander product, dan moet u bij het aanmaken van uw retouraanvraag de optie “Product ruilen” als retourtype selecteren. Voor aanvragen die met deze retourtype zijn gemaakt, komen de verzendkosten voor de retourzending in rekening van de klant.
  • Restitutie
    Indien het product dat u via Deluxerie heeft gekocht voldoet aan de bovengenoemde retourvoorwaarden, dient u tijdens uw retouraanvraag de optie “Restitutie” te selecteren als retourtype. Voor aanvragen die met deze retourtype zijn gemaakt, komen de verzendkosten voor de retourzending in rekening van de klant.

Overige Voorwaarden en Belangrijke Informatie

  • Bestelling annuleren kan alleen als uw bestelling nog niet is verzonden of niet klaar is voor verzending (u kunt de status van uw bestelling zien door in te loggen op uw account). Uw bestelling kan niet meer worden geannuleerd nadat deze is verzonden. Als u uw annuleringsverzoek indient nadat uw bestelling is verzonden, moet u de stappen op deze pagina volgen, aangezien onze retourvoorwaarden van toepassing zijn.
  • Als de door u gekochte artikelen defect of onjuist bij u zijn aangekomen, neem dan eerst contact op met de klantenservice van Deluxerie.
  • Houd er rekening mee dat uw retouraanvraag wordt verwerkt op basis van de informatie die u online indient. Eventuele handgeschreven notities op het afgedrukte exemplaar op het retourformulier worden niet in aanmerking genomen.
  • Verpak uw producten veilig en stevig voordat u ze verzendt.
  • Na ontvangst van uw retour zal uw retourverzoek verwerkt worden. We moeten uw item controleren en beoordelen aangezien een item voor diverse mogelijke redenen retour kan komen. De afhandeling van uw retour kan 14 werkdagen in beslag kunnen nemen.
  • Als u uw retourverzoek voor retourtype restitutie heeft gemaakt, wordt uw terugbetaling uitgevoerd via de betalingsmethode die u bij uw aankoop heeft gebruikt.
  • Houdt u rekening mee dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat uw retourbedrag op uw bankrekening of creditcard verschijnt, afhankelijk van uw bank of creditcardmaatschappij, vanaf het moment dat uw restitutie is goedgekeurd en bevestigd.
  • Als u tijdens uw bestelling de verzendkosten heeft betaald, wordt dit bedrag niet gerestitueerd.
  • Artikelen die met een tegoed/ Deluxerie Punten zijn gekocht, kunnen alleen voor tegoed/ Deluxerie Punten worden geretourneerd. Winkelkrediet/ Deluxerie Punten kan niet worden omgezet in contant geld, overgedragen aan iemand anders en/ of worden gebruikt voorservice-kosten zoals verzendkosten.

Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice van Deluxerie als u hulp nodig heeft.

E-mailadres: [email protected]
Whatsappen: +31 6 27082823

U krijgt toegang tot het Deluxerie Retourportaal door hier te klikken om uw retourverzoek aan te maken. U kunt ook via uw Deluxerie-account een nieuwe retouraanvraag aanmaken nadat u bent ingelogd door hier te klikken.